Monday, 16 May 2011

semak-semak sekejap

haaa seperti biase aq akan menyemak setiap mase kat blog ko ni sayang..
ermmm kesian ko kan sayang, aku mintak maaf sayang, tak sengaje lorh!!!
sayang, aq janji lah tak kan cakap macam tu lagi kat ko, aq dah menyesal lah sayang..
aq pon same tak sanggup berpisah dengan kau..aq sayang ko sayang, ermmm aq tau ko mmg dah paham dengan perangai aq sebab tu aq buat perangai..sory sayang..hehehehehe, sayang jgan la touching cngt erkh..aq ader kau sorang jelarh sayang..ermmm, sory yer sayang..aq menyesal lah wat mcm tu lat kau, aq talak sanggup lagi laaa!!!! sengal laaa aq ni..

No comments:

Post a Comment